TuneList - Make your site Live

Saturday, June 9, 2012

Pretty Pretty Puhh-leaseeee~

Assalamualaikum dear bloggers ,

Pagi-pagi buta cenggini , aku tade laa terasa nak merapu apa-apa . Nak pulak bukak hikayat aku kan . Memang tak kuasa laa . Sepatutnya sekarang nii , aku sibuk menyepahkan dan mengemas barang untuk dibawak balik ke penang pagi nanti . Tapi biasa laa . Like always , aku mana pernah suka bab-bab nak mengemas barang nak tinggalkan rumah ni *buat muka ketat* Selalunya , kalau aku dah rajin tahap ala-ala perempuan melayu terakhir tu , mesti sekarang nii dah settle semua . Masalahnyaaa , sekarang TAK RAJIN . woaaahhh *nganga besar* Makanyaa , aku menulis sekarang niii , saja jaaa . Yelaa kan , pagi nanti nak balik penang *sigh*Cuma nak kongsi lagu nii jaa . I dont know why . Tapi aku rasa bilaa GLEE nyanyi , sounds great . Tambah-tambah part chorus . Ohh yeahhh ! *sorak gembira* Terasa macam aku niii , perempuan dalam lagu yang dorang nyanyi tu *buat muka perasan terharu* HAHA , memang aku tengah serabut sampai menaip ayat pon , merapu abes . Okay , jeng jeng jeng *bunyi gendang*




Sekian ajaaa , dari aku , buat masa ini ;p 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts