TuneList - Make your site Live

Saturday, June 9, 2012

Marry You

Assalamualaikum dear bloggers ,

Oppsss . Jangan salah paham . Bukannya ada sapa-sapa yang nak kahwin . Cuma , aku nak share , lagu yang first video dia aku tengok , terus cair jatuh hati . Hew hew :3 HAHA . Well , as usual , kadang-kadang , bab-bab lagu nii , aku memang tade feel nak dengar lagu yang payah nak paham . Semua ni start tahun lepas . Kan Bruno Mars keluar lagu Marry You tu , then , kat GLEE pon , dorang ada nyanyi gak . Pastu , our Super Junior oppas pon ada keluarkan lagu Marry You , tapi tak samalaa content dengan Marry You omputih tuu . Tajuk jaa sama . Chait . Tak kesah laaa , yang penting , semua aku suka . Haha . Orang akan cakap yang aku nii old school . Sekarang dah famous lagu lain . Baru aku nak share lagu nii . But , takpeduli okay . Its , my blog . My Talks In My Own World , HAHA ;p

Marry You - GLEE version ^^

Marry You - Bruno Mars

Super Junior oppas punya Marry You <3


Sekian , dari aku :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts