TuneList - Make your site Live

Tuesday, October 22, 2013

2 minggu pertama cuti semester

Salam Alaykum dear bloggers, 

dah nak masuk dua minggu cuti semester bermula, and I'm finally at homeeee. hahaa. well, balik aje dari Penang 12th Oct haritu terus pegi dinner dengan the whole family. pheww~ seriously dapat lepas rindu kat dorang. dapat lepas rindu kat rumah :')

aktiviti sepanjang cuti semester ni? hmmph takdelaa banyak sangat. I mean aku takde laa keje ke hape ke. just duduk rumah praktis jadi surirumah yang berjaya. hahaha. berjaya laa sangat kann~ =='

pape pon, well disebabkan minat yang mendalam dalam bidang bakery, so for this semester leave, mak suruh praktis banyak-banyak buat kek etc, tapi mak kata before nak buat kek-kek yang bermacam jenis tu, basic kene laa kuatkan dulu. kalau tak, tak menjadi kek tuu. 

and actually aku nak menaip banyak-banyak time cuti ni. masalahnya dengan tetiba idea menghilang, ilham menyorok dan mood mempengaruhi. pheww lagi~ esok aku harap dapat bangun dan kembali menaip dengan banyaknyaa. banyak kot yang aku nak share dengan korang. macam sesetengah blogger jugak, aku menulis hikayat hidup aku dengan harapan, satu masa nanti boleh dijadikan bahan bukti dan kenangan yang aku pernah dan banyak mengharungi pelbagai situasi pahit manis kehidupan ;) dan aku mengharap tulisan aku takkan disalah ertikan oleh mana-mana pihak. ecehhh. if you know what I mean laa kan~ 

sekian untuk malam ni ^^

p/s: adik dok membahan aku buat gaya satu watak yang penah keluar kat tv and dlm citer tu dia yang selalu update keek etc pastu upload kat blog dengan dialog 'haa kakak mesti tulis camni kan kat blog, hi keekers, harini I buat macam ni camni, blablabla yadeyy yadeyy yadeyy'. hahaa adik, why are you soo sarcastic nowadays haa. your sister is not like that kayy, insyaAllah ;)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts