TuneList - Make your site Live

Thursday, May 23, 2013

Masak Masak Masak

Assalamualaikum dear bloggers,

Well well, bila pikir-pikirkan balik, selain dari update hikayat aku, takde ape yang menarik untuk dibaca. Kannn? Soo, aku decide nak share segala resipi yang aku ambil dari internet or sesape, and then aku ubah jadi resipi aku sendiri a 'lil bit. And Alhamdulillah setakat ni menjadi.

Aku bukanlah si gadis ayu menawan yang bab masak memasak ni ala ala petik jari. Aku jugak bukanlah si gadis gagah yang bisa buat apa-apa je. Aku hanya seorang gadis plain jane yang hanya mampu buat segalanya dalam keadaan yang sederhana dengan usaha terbaik aku. Ehemm, terrdrama pulak. Hikhik.

Ermm, soo, tak macam gadis remaja zaman sekarang yang kalau masuk mall and dapat peluang shopping, mesti kedai pakaian atau kasut yang dorang masuk. Aku lebih excited kalau dapat shopping barang-barang dapur atau barang-barang rumah. Rasa macam orang besar yang dah ade gaji and rumah sendiri you know. Hahaha. Tipu laa kalau aku cakap aku tak excited nak shopping kasut and etc. Tapi macam aku cakap, rasa excited tu terlebih lebih bila dapat shopping barang dapur. Heee.

Gambar dari internet. Tapi like seriously, kalau laa dapat dapur yang luas camni, heaven giler time memasak. Semua lengkap. 

Hmmph. Dapur impian. How I wish that will come true. Haihh. Well. Even sekarang ni, umur dah masuk 20-an, tapi secara ringkasnya aku masih tak rasa yang aku ni dah nak masuk umur harus kahwin or so on. Ehemm. Makanya, bila aku melibatkan diri aku dalam bab masak memasak ni, secara tak langsung, dah terasa laa yang diri ni dah tak macam budak-budak main galah panjang lagi ;p

Tiba-tiba terasa diri ni dah tua. Haihh.

Jadinyaa, kalau korang rajin, sila-sila laa mencuba resipi yang aku dah ubah sikit-sikit jadi resipi sendiri ni haa. Heee.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts