TuneList - Make your site Live

Thursday, August 22, 2013

Ke'busy'an yang melampau

Assalamualaikum readers.

Dah berkepuk dah rasanya blog ni. Maaf laa ye dah lama tak update blog ke hape. Denn busy sangat haa dongan program kat U, dongan macam-macam laie laaaa *alasan*

Harini tetiba rasa stress dengan masalah-masalah kecil yang datang sekali harung yang buat aku rasa emo gaya budak yang mainannya kene rampas dengan budak yang lebih gagah darinyaa. Hahaaa *drama gilaa*

Pagi nanti ada test, and dengan kepala yang tengah berserabut ni of course laa kan, aku kalau study pon gaya masuk telinga kanan keluar telinga kiri. And tengah nak migrain camni kalau tido mau ke laut test aku esok. Sooo malam ni, instead of buang masa berangan tak tentu hala, aku akan buat dua tiga benda yang bermanfaat which is one of them ialah update blog aku. *yeayyyyyy*

p/s: kalau ade pape entry yang mengarut di'update' lepasni maaf laa ye. cik gadis yang sorang ni tengah keserabutan yang amat. soo tengah otak tak centre dan taip ayat bunga-bunga, memanglah sungguh satu combination yang boleh mintak kaki.

p/s/s: ohh lupa. aku akan update entry dari before bulan puasa sampai laaa laani. sooo iyanyaa agak tak teratur. harap maklum laa ye :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts