TuneList - Make your site Live

Monday, May 28, 2012

~PDO 2012~

Assalamualaikum dear bloggers ,

HAHA . Ini , adalah kali ke-empat aku update blog untuk hari ni . WOW . Rajinnya dia *sindir diri sendiri* HAHA . Well , entry kali nii , bukanlah untuk bercerita apa-apa . Cuma nak tunjuk gambar-gambar time PDO jaa . Kalau rajin , barulah aku bukak hikayat ehh ;p

 time training . kena partner debate dengan mont (fahmy) kot . tengah bincang fakta untuk debate ;p

 picnic kat padang hari ahad ^^ untung ajaa tak kena lari padang before makan nii . sebab before makan nii , sir train kitorang cara bercakap , mengingat , etc .
 yeayyy !! untuk kami , abes dah debate . even tak dapat masuk final , still , dapat banyak pengalaman . legaa betul dah abes ^^

 sambut birthday sir : ) even lambat sikit , tapi still , kami sambut jugak tau sir . hehe

dinner malam final ^^

 ini muiz ^^ anak cikgu kat rumah anak-anak yatim tu . muiz neomu kwiyeowooo ;D

lepaskan penat and tension time maen bowling kat Summit ;p

Sebetulnya , banyak lagi , moments dan gambar yang aku nak kongsi bersama , tapi , nak buat camne , aku tak bawak camera time PDO haritu , and aku tak reti nak cerita sangat apa yang berlaku . Overall , PDO 2012 nii , memang banyak kasi manfaat kat aku . Dan aku gembira untuk itu . Alhamdulillah . Syukur Ya Allah ^^

Sekian ajaaa . Dah penat dah taip . Hihi ;p

No comments:

Post a Comment

Popular Posts