Talks.In.My.World
Tuesday, December 10, 2013
Subscribe to:
Posts (Atom)
Popular Posts
-
Salam Alaykum dear bloggers, Hee kita jumpa lagi (baca dengan ayat tora datang lagi :p) Kayy kayy let be serious for a sec. ehemm. Mala...
-
Assalamualaikum dear bloggers , Oleh kerana semalam , last day aku kat Puncak Alam , sebelum balik semula ke Penang , aku sekeluarga pergi...
-
Assalamualaikum dear bloggers, Baru aje tadi aku tonton video terbaru dari MatLuthfi. Sangat-sangat menyentuh hati. Mengenai bagaimana mas...
-
Salam Alaykum dear bloggers, Seperti yang dijanjikan, it's the time for a new entry. Yeyyyyy. Kali ni nak bercerita tentang iftar hari...
-
Salam Alaykum dear bloggers, dah nak masuk dua minggu cuti semester bermula, and I'm finally at homeeee. hahaa. well, balik aje dari...
-
Assalamualaikum dear readers, Pagi sabtu camni, tetibe terasa nak share pasal abah. My only and forever superdaddy in the world. Abah yang...
-
Assalamualaikum dear bloggers, Donut ni bukanlah resipi kedua yang aku dah buat. Tapi sebab baru je cuba petang tadi, and hasilnya pulak, ...
-
Assalamualaikum dear bloggers. Harini hari aku dapat result untuk semester yang keempat. Result camne? Alhamdulillah. Walaupun bukan flyin...
-
Assalamualaikum dear bloggers, Harini aku nak share pasal PDO 2013. Sebabkan cuti ni pon aku busy dengan hal laen, sedar tak sedar PDO unt...
.jpg)